Klachtenregeling
Bij Discreet Assen staat respect, betrouwbaarheid en open communicatie centraal. Ik doe er alles aan om mijn dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op jouw wensen en behoeften. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. In dat geval hoor ik dat graag, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Stap 1 – Bespreek je klacht met mij
Ik nodig je uit om je klacht in eerste instantie met mij persoonlijk te bespreken. Vaak kunnen we in een open gesprek al veel oplossen. Je kunt je klacht per e-mail of telefonisch melden. Ik neem je melding altijd serieus en reageer zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 werkdagen.
📩 E-mail: discreetassen@gmail.com
📞 Telefoon: 06-41309993
Stap 2 – Schriftelijke klacht indienen
Komen we er samen niet uit of wil je liever formeel een klacht indienen? Dan kun je jouw klacht schriftelijk indienen via e-mail of post. Omschrijf duidelijk:
-
Waarover je ontevreden bent
-
Wanneer dit heeft plaatsgevonden
-
Wat je van mij verwacht als oplossing
Je ontvangt binnen 14 dagen een schriftelijke reactie met een voorstel tot afhandeling.